Pages

Followers

Wednesday 24 July 2013

BILA LELAKI KUAR SHOPPING

Bila semakin tiba Hari Raya Aidilfitri, tak sah sekiranya kita keluar untuk membeli pakaian baru bukan. Kalau perempuan dengan cara mereka la. Kalau dah shopping tu sampai nak pulun semua barang hahaha.  Kalau lelaki pulak macam mana? Sama ker dengan cara perempuan? Ermmmm soalan tu masing-masing la jawab yea. Setiap orang ada cara sendiri bukan.

Semalam aku dengan housemate a.k.a Pok Nik pergi ke Kuala Lumpur untuk mencari sepasang baju Sut Melayu. Biasa la kita sebagai kaum melayu pasti nak pakai baju kebangsaan kita kan. Selepas menunaikan ibadat sunat terawih, kami pun bertolak ke sana lebih kurang pukul 10 lebih. Lebih banyak mana tu aku pun tak berapa nak ingat. Maklum la excited gitu nak pergi Kuala Lumpur naik motor hehehe.

Destinasi tumpuan kami tak lain tak bukan Jalan Tar. Kalau sebut Jalan Tar nie pasti orang taw. Yang tak taw sebab tak pernah sampai la tu hehehehe. Dekat sana terdapat banyak sangat-sangat (berganda dah tu hehehe) pilihan yang ada. Bermacam-macam design and colour sampai aku dan kawan aku tak tahu nak pilih yang mana. Tetapi yang penting aku nak yang murah hehehe itu yang penting. Baru jimat duit poket kanggggg.


Ungu menjadi pilihan Pok Nik




kalau suke komen ler..aikk xkomen lagi!!!!

No comments:

Post a Comment